18:47
Фестиваль педагогічних ідей | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вже другий рік у Професійно-технічному училищі №50 м.Карлівка на зимових канікулах проходив фестиваль педагогічних ідей. За два тижні до підготовки педагогічного тижня педагогічним працівникам училища адміністрацією було запропоновано подати до методичного кабінету питання, відповіді на які вони хотіли отримати. Кожен педагог подав питання, ідеї, пропозиції. Була створена творча група до підготовки. У проведення залучалися викладачі вищої категорії, майстри виробничого навчання з педагогічними званнями. Даний педагогічний тиждень проводиться в рамках методичної декади Навчально-методичного центру Полтавської області. В цьому навчальному році він має гасло «Самоосвіта як основний засіб підвищення професійної компетентності педагога». План заходів був розглянутий і схвалений на педагогічній раді 29.12.16 року. ПЛАН проведення педагогічного тижня
10.01.17. І. Інструктивно-методична нарада, на якій розглядалися питання:
З першим питанням виступила методист Вакуленко Н.О., яка проаналізувала стан вивчення та впровадження досвіду роботи педагогів з використанням коуч-технологій у навчальній та виховній роботі за останні два роки. З аналізом успішності в групах першого курсу познайомила заступник директора з навчальної роботи Сердечна В.В. вона зробила ґрунтовне порівняння успішності учнів за базову середню освіту (знання, з якими поступили першокурсники на навчання) та їх успішність за І семестр навчального року в училищі. Про форми та методи мотивації учнів до навчання,саморозвитку, самовираження звучали у виступі Чиж В.М., заступника директора з навчально-виховної роботи. У січні та лютому випускаються групи з терміном 1,5 року навчання. Тому розглядалося питання про вимоги до проведення виробничої практики, зокрема проведення кваліфікаційних пробних робіт. Велика увага приділялася розгляду документації, яка представляється на державну кваліфікаційну атестацію, про подачу дипломних робіт на затвердження. З даним питанням виступила методист Шевченко А.І. ІІ. Тренінг «Протидія торгівлі людьми» Професійне-технічне училище №50 м.Карлівка приймало участь у проекті «Підвищення обізнаності вразливих дітей та молоді, які навчаються в професійно-технічних навчальних закладах Полтавської області, щодо безпечної міграції та працевлаштування», який реалізовувався благодійною організацією «Світло надії» у партнерстві з Представництвом Міжнародної організації з міграції (МОМ) в Україні за фінансової підтримки Міністерства міжнародних справ Канади. Практичний психолог Чумак О.С. та вихователь Рожко Б.Р. прийняли участь у тренінгу «Протидія торгівлі людьми». Вони його реалізували з учнями. Такий же тренінг був проведений і для педагогічних працівників практичним психологом. 11.01.17 І. Педагогічні читання ТЕМАТИКА ПЕДАГОГІЧНИХ ЧИТАНЬ
Роботу заходу розпочала методист Шевченко А.І., яка зупинила увагу на тему, за якою проходитимуть всі заходи феєрверку педагогічних ідей «Самоосвіта як основний засіб підвищення професійної компетентності педагога». Самоосвіта – це навчання педагога у міжкурсовий період. Педагогічні читання готували педагогічні працівники, які атестуються в 2016-2017 навчальному році. Кожен з них ділився досвідом роботи з даного питання. Викладач Сердечний Ігор Володимирович Викладач Герасименко Микола Іванович Бібліотекар Ночовна Лідія Михайлівна Майстер виробничого навчання Чумарний Микола Вікторович Вихователь Клименко Ніна Володимирівна Викладач спецдисциплін професії «Водій автотранспортних засобів» Юрко Павло Володимирович Майстер виробничого навчання Іванко Олена Михайлівна Заступник директора з НВР Ківшик Антоніна Іванівна ІІ. Треніг «Створення позитивного психологічного клімату у педагогічному колективі» був проведений практичним психологом Чумак Олександрою Сергіївною. 12.01.16 . День майстер-класів Заходи були сплановані так, щоб кожен педагогічний працівник вибирав тему майстер-класу, яка б його зацікавила. Тому на кожному заході були присутні не всі педагоги, а ті хто хотів би почерпати більше інформації з даної теми. І. Впровадження нових коуч-інструментів у навчальний процесс Викладач української мови та літератури, викладач вищої категорії Черевко Ірина Вікторівна познайомила присутніх з інструментами коучингу, які можна використовувати не тільки у педагогіці, а і у повсякденному житті. Вона є керівником Школа передового педагогічного досвіду з даної теми. Педагогічні працівники навчалися як здійснити задумане бажання, мрію. Майстер-клас проводить Черевко Ірина Вікторівна ІІ. Оформлення документації виробничої практики При підготовці до проведення виробничої практики майстри виробничого навчання стикаються з багатьма питаннями, основне з яких оформлення документації. Ніби знають і вміють це роботи всі, але кожного разу допускають помилки. Над цим і працювали на майстер-класі майстри виробничого навчання, який проводила Скобилко Наталія Володимирівна, майстер виробничого навчання І категорії. Майстер виробничого навчання Скобилко Наталія Володимирівна ІІІ. Організація виробничої практики Організація виробничої практики – одне з найважливіших і найскладніших питань у роботі майстра виробничого навчання. Підприємства-замовники робочі місця на проходження виробничої практики надають не всім учням. Досвідом роботи із пошуку підприємств та організацій для проходження виробничої практики майстри виробничого навчання І категорії з професії «Кухар, кондитер» Воскобойник Алла Іванівна та Іванко Олена Михайлівна. Майстри виробничого навчання IV. Впровадження інноваційних технологій на уроках виробничого навчання Дана тема, в основному, близька майстрам в/н. Досвідом роботи із впровадження інноваційних технологій на уроках виробничого навчання ділилася майстер виробничого навчання І категорії Коробка Тетяна Юріївна. Вона запропонувала використати інфографіку для складання технології приготування деяких страв. Майстер виробничого навчання Коробка Тетяна Юріївна ІV. Використання різноманітних форм опитування під час проведення уроку 1. Майстер-класи з даної теми проводилися у двох аудиторіях одночасно. Викладач вищої категорії Вакуленко Наталія Олексіївна поділилася досвідом з методики опитування учнів на уроках спецдисциплін. Форми і методи кожен відвідувач опробовував самостійно. Методист, викладач спецдисциплін Вакуленко Наталія Олексіївна 2. Заступник директора з навчальної роботи, викладач хімії Сердечна Валентина Василівна провела майстер – клас у формі уроку за темою «Вітаміни». Клас сформований у групи, які працюють за окремими підтемами. Заступник з НР, викладач Сердечна Валентина Василівна V. Методика проведення кейс-уроків, 3-D оцінювання та методика проведення відкритих уроків Заступник директора з навчально-виробничої роботи запропонувала педагогічним працівникам майстер-клас з методики проведення відкритих уроків, 3-D оцінювання. Дана методика представлена кейс-уроком. Колектив був сформований у групи. Розглядалися педагогічні ситуації, які можуть виникнути в процесі навчально-виховного процесу. Кожна група розігрувала дану ситуацію. Наприкінці заходу за правилом 30 секунд кожен педагогічний працівник висловив думку про побачене і відчуте. 13.01.17 У п’ятницю викладачі ділилися досвідом роботи з певних питань, які були запропоновані педагогічними працівниками. І. Застосування опорних схем на уроках На своїх уроках дану методику застосовує викладач правознавства Ляшенко Ганна Іванівна, викладач вищої категорії, викладач-методист, «Відмінник освіти». У процесі проведення заходу присутні вчилися створювати ментальні картки (опорні схеми) за темою «Державний лад». ІІ. Форми і методи роботи з учнями, які мають пропуски Пропуски занять без поважних причин – одне з найактуальніших питань навчально-виховного процесу у ПТНЗ. Класний керівник однієї з кращих груп навчального закладу Герасименко Микола Іванович розповів про методи роботи у групі з даного питання: робота з батьками, місцевими органами влади, соціальними службами, поліцією. На заході були присутні класні керівники, майстри в/н. Дискутували всі присутні. ІІІ. Організація дистанційного навчання учнів Тема організації дистанційного навчання близька для викладачів. Тому на заході, який провів викладач вищої категорії Касяненко Олег Михайлович були присутні викладачі. Він познайомив присутніх з історією появи дистанційного навчання, перевагами та недоліками. Також поділився досвідом підготовки учнів до обласної олімпіади з географії в період карантину – дистанційне навчання через мережу Інтернет. Учень Сидоров Сергій зайняв перше місце в області. Викладач Касяненко Олег Михайлович IV. Оформлення документації відповідно навчальних планів та програм з урахуванням регіонального компоненту Методист Шевченко Антоніна Іванівна розповіла про методику складання робочих навчальних планів за професіями: розподіл годин по тижнях, тижневе навантаження, складання поетапної та державної атестації за модулями. Зосередила увагу на урахування регіонального компоненту при складанні робочих планів та програм. Змінювати навчальні плани і програми можна до 20%. Методист Шевченко А.І. V. Заняття з охорони праці «Працюючи наснагу май і про безпеку добре дбай» Заняття з охорони парці проходило у вигляді тренінгу. Його проводила інженер з охорони праці Жилка Ірина Борисівна. Присутні педагогічні працівники повторили види інструктажів з охорони праці, коли і ким вони проводяться, надання першої медичної допомоги у випадках, які можуть трапитися під час навчально-виробничого процесу. Останній захід педагогічного тижня – це педагогічна рада з повісткою денною:
Проведення таких педагогічних заходів – це самоосвіта для кожного педагогічного працівника, його підвищення професійної компетентності. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Всього коментарів: 0 | |