12:17
Методичний тиждень | |
З 3 по 7 листопада 2014 року в професійно-технічному училищі №50 м. Карлівка проходив методичний тиждень за темою «Від професіоналізму педагога – до креативності учня». В рамках тижня організовано відвідування відкритих уроків, під час яких педагогічні працівники прагнули показати свою майстерність, продемонструвати вже опановані ними інтерактивні та інформаційно-комп’ютерні технології. Всі проведені заходи стали свідченням зростання рівня викладання та педагогічної майстерності викладачів та майстрів виробничого навчання, показали прагнення до творчого пошуку та впровадження новітніх технологій. Розпочався методичний тиждень з презентації професії «Штукатур, лицювальник-плиточник» в рамках місячника даної професії. Майстер виробничого навчання Скобилко Н.В. познайомила учнів з історією професії «Штукатур, лицювальник – плиточник». У стародавньому Єгипті збереглися справжні шедеври будівництва – піраміди, серед-яких найкраще збереглася піраміда фараона Хеопса, що була збудована близько 2600 років до нашої ери. За літописом, піраміду увінчала висічена з червоного граніту верхівка, яка не збереглася. Збереглися лише частково лицювальні плитки з білого вапняку. Але впродовж віків і більш за все, під впливом науково - технічного прогресу професія «Лицювальника - плиточника» зазнала багато змін. З'явилися нові машини і механізми, впроваджуються все більш прогресивні оздоблювальні матеріали, сучасні розчини для скріплювання плиток, розроблених на основі нових технологій. Дана професія розповсюджена в містах і сільській місцевості, має високе суспільно-економічне значення. Будівельні і монтажні організації України, домобудівні комбінати, ремонтні та експлуатаційні управління відчувають постійно потребу в кадрах спеціалістів цієї професії. Саме від фахівців цієї професії нині залежить, чи будуть наші міста і села привабливішими. 3 листопада 2014 р. Викладач іноземної мови Пікалова І.М. провела позакласний захід з англійської мови «We are Ukrainians» з учнями груп КК-31 (кухар, кондитер), ТВ-13 тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва. Слюсар з ремонту с/г машин та устаткування. Водій автотранспортних засобів (категорії «В», «С»))». Мета заходу - виховання в учнів патріотичних почуттів та повторення лексики з теми «Україна». Хлопці та дівчата з цікавістю переглядали відеоролики, розповідали та слухали вірші, пісні, розгадували кросворди. Також учасники заходу поділились своїми планами на майбутнє – вивчитись, отримати професію та працювати на благо рідної Батьківщини. В цей же день методист Воскобойнік Н.І. провела з педагогічними працівниками заняття Школи професійної майстерності, тема якого «Культура мовлення педагога». Завдання даного заняття – це сформувати вміння володіти своїм голосом; відпрацювати словесні дії педагога (наказувати – просити; роз’яснювати – позбуватися – пізнавати – стверджувати; здивувати – вражати; кликати); засвоїти вправи на вироблення фонаційного дихання. 4 листопада 2014 р. Ярмарок розробок виховних заходів.Мета проведеного заходу - обмін досвідом між класними керівниками та збір коштів на потреби АТО. Матеріали на виставку подали всі класні керівники груп. Тематика підготовлених розробок цікава та актуальна: « Рідне місто моє», «Правопорушення та відповідальність», «Добро починається з тебе», «День Святого Миколая». Виручені від продажу кошти передані місцевим волонтерам. Фрагмент уроку з предмету «Основи товарознавства продовольчих товарів», майстер в/н Гузій Н.О.Під час проведення лабораторної роботи показано роботу учні по визначенню якості молочних продуктів. Навчальну групу майстер виробничого навчання розділила на 3 підгрупи. Для кожної підгрупи підготовлено декілька видів кисломолочних та молочних товарів. Робота учнів полягала у визначенні якості поданого товару: відповідність на смак, запах, колір, консистенцію, маркування, пакування, термін реалізації . А також вказати, що потрібно зробити вразі закінчення терміну товару, та які документи супроводжують товар під час перевезення та реалізації товару. Кожна підгрупа, попрацювавши над завданням, презентувала свою роботу. Фрагмент уроку з предмету «Інформатика», викладач Іщенко С.І.Тема уроку: Посилання на комірки інших аркушів та книг. Копіювання формул. Практична робота. Використання формул в електронних таблицях. Мета фрагменту уроку: Показати, як за допомогою ІКТ можна проводити опитування учнів не витрачаючи час на перевірку їх відповідей, а також економити папір. Учні виконували перевірку домашнього завдання за допомогою Інтернет-ресурсів у вигляді тестування на персональному сайті викладача sergijischenko.ucoz.ua. На перевірку домашнього завдання було виділено 10 хвилин. Всі результати перевірялися автоматично, тому викладач зразу ж виставив оцінки. Заняття Школи ППД по створенню електронного підручника.Керівник Шевченко А.І. ознайомила учасників з підручником «Основи роботи в Інтернет», створений викладачем ВПУ №7 м.Кременчука Єфремовою О.Л. в брошурованому вигляді, затверджений навчально-методичною радою НМЦ у Полтавській області. Учасники навчалися методам створення підручника (посібника) у вигляді брошури, отримали методичні рекомендації. 5 листопада 2014 р. Ярмарок виробів з дріжджового тіста (роботи учнів гр. КК-31).У фойє навчального закладу проведена виставка-продаж, ярмарок творчих робіт учнів групи КК-31, професія «Кондитер» під керівництвом майстра в/н Королько С.Л. з теми «Штучні вироби з дріжджового тіста». Мета даного заходу – це вдосконалення професійних умінь і навичок з даної теми та розвитку більшої зацікавленості своєю професією. Учні виготовили різноманітні види пиріжків з дріжджового безопарного та опарного тіста з різними начинками: повидлом, родзинками, маком, яблуками, горохом, картоплею з грибами у формі човників, конвертиків, квіточок, плетінок; булочні вироби: плюшки, рогалики, равлики та ін. З великим задоволенням презентували і реалізували свою продукцію. Виручені кошти направлені на допомогу бійцям із зони АТО. Заняття Школи спеціаліста-початківця.Тема. Педагог на початку шляху. Мета: підвищення ефективності спілкування педагога-початківця та учнів. Завдання: актуалізувати проблеми, що виникають при спілкуванні з учнями, здійснити пошук найбільш ефективних способів вирішення конфліктних ситуацій. Змагання - навчання «Охорона праці в навчальному закладі» серед працівників навчального закладу.Тема змагання - «Працюючи наснагу май і про безпеку добре дбай». Змагання проходило з метою перевірки знань працівників з питань охороні праці та дій в разі виникнення нещасного випадку з учнем на уроці. 6 листопада 2014р. Фрагмент уроку української літератури, викладач Черевко І.В. -перевірка домашнього завдання (вивченні повісті О. Кобилянської «Земля»).
Висновок: одні батьки виховали різних дітей.
Михайло Працьовитий, чемний Кохає, шанує, трудиться Ідеал для односельців Господар Сава Лінивий, брехливий Пиячить, гуляє, вбиває Основне для нього- матеріальне Братовбивця
Заняття гуртка «Гурман».Викладач спецдисциплін професії Вакуленко Н.О. провела чергове засідання гуртка «Гурман», до складу якого входять учні усіх груп «Кухарів, кондитерів». Тема заняття - «Солоне тісто і виготовлення з нього муляжів страв та кондитерських виробів». Під час заняття учні ознайомилися з історією виникнення солоного тіста, способом його приготування, зафарбовування та виготовлення різноманітних виробів. Потім із великим захопленням самостійно працювали над виготовленням виробів, а саме: печива, яєчня з сосискою, морозиво, сосиска в тісті, панно «Троянда». Психолого-педагогічний семінар з елементами тренінгу «Згуртування учнівського колективу».Коли ми говоримо про формування учнівського колективу, єдиного організму з доволі різних особистостей, то потрібно розуміти, що часто для цього необхідною є допомога педагогічного працівника. Тому з цього питання в училищі було організовано психолого-педагогічний семінар, який носив назву «Згуртування учнівського колективу». На занятті з педагогами обговорили питання: «Що таке колектив», «Особливості підліткового віку», проаналізували деякі проблемні ситуації, які можуть мати місце у навчальному процесі. Протягом заняття класні керівники, майстри виробничого навчання обмінювались досвідом з даного питання. Дана робота є досить актуальною, так як від того, чи комфортно дитині в навчальному закладі залежать і її емоційний стан, її успіхи у навчанні. Майстер-клас з вегетативного розмноження сенполій.Викладач біології Ківшик А.І. провела майстер – клас для педагогічних працівників з вегетативного розмноження сенполій. Учасники майстер-класу власноруч навчалися виконувати розмноження сенполій. 7 листопада 2014 р. Фрагменту уроку з виробничого навчання, викладач Хміль А.К.Після вивчення теми «Заповнення платіжних доручень по розрахунках з постачальниками, покупцями та іншими дебіторами та кредиторами» учні, які навчаються за професією «Оператор комп’ютерного набору, обліковець з реєстрації бухгалтерських даних» знатимуть, як заповнюються платіжні доручення по розрахунках з постачальниками, покупцями та іншими дебіторами та кредиторами, як документально так і з використанням ІКТ. Оскільки дана професія передбачає знання не тільки документального ведення обліку, а і електронного, учням було запропоновано заповнити платіжне доручення в електронному вигляді. Результати роботи відображалися на мультимедійній дошці. Таким чином учні мали змогу перевіряти свої виконані вправи самостійно, звіряючись із електронним розв’язанням. Майстер-клас з виготовлення мастики.Майстри в/н Воскобойник А.І., Королько С.Л. провели майстер-клас з виготовлення цукрової мастики та оздоблень із неї. Продемонстровано способи оздоблення тортів за допомогою мастики. Майстер Королько С.Л. продемонструвала спосіб виготовлення цукрової мастики із цукерок «Марш-меллоу» та ліплення троянди з неї і розповіла як можна оздобити торт (покриття шоколадною помадкою, нанесення бордюру з крему та створення композиції з квітів, які виготовлені з мастики). Майстер в/н Воскобойник А.І. ознайомила із прийомами покриття тортів обтяжкою з мастики (промислової), формами оздоблень: хризантеми, гербери, які виготовлені за допомогою спеціальних пристроїв – плунжерів. | |
|
Всього коментарів: 0 | |