12:17
На зимових канікулах | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
На зимових канікулах, коли учні відпочивали, педагогічні працівники натхненно працювали. Успішно пройшов педагогічний тиждень, девіз якого «Від творчого педагога – до компетентного учня». В рамках тижня кожен педпрацівник приймав участь в тому чи іншому заході завдяки своїм уподобанням. Мета педагогічного тижня «Розвиток педагогічної майстерності, підвищення професійної компетентності педагога; підвищення результативності освіти, навчання, виховання, розвитку учнів». До проведення були залучені викладачі, майстри в/н, вихователі. Кожен захід підготовлений з використанням інноваційних методів навчання: круглий стіл, ділова гра, семінар-практикум, тренінг, коучингових технологій. Останнім часом все більш очевидним стає той факт, що майбутнє будь-якого навчального закладу залежить від продуктивності праці її педагогів, майбутнє будь-якого педагога залежить від його цінності для освітнього закладу, цінності його знань, умінь і навичок. У кожному навчальному закладі (НЗ) є своя корпоративна культура. Обумовлена документами або неписаними правилами, формальна або не дуже, але вона є. І грамотні керівники завжди намагаються задіяти це в інтересах НЗ. Корпоративна культура може допомогти педколективу не зламатися в складний період, гнучко пристосуватися до нових реалій. Значною мірою такими властивостями є культура, що опирається на коучинг, адже в цьому випадку має місце новаторський, незвичайний тип відносин у колективі, особливо між керівником й підлеглими. Плинність кадрів стає реальним викликом для ПТНЗ. Важко знайти по-справжньому обдарованого молодого викладача, майстра виробничого навчання. І дуже важко його зберегти для училища, учнів. А ще важче виплекати з нього досвідченого професіонала. І ось командний коучинг - це те, що об’єднує людей. Робота на своє училище стає їх особистою справою. Їх особистою кар'єрою. Коучинг допомагає педагогам сформулювати власні наміри, створити власне бачення тієї діяльності, в якій вони зайняті. І це спонукає їх залишатися на своїй роботі, реалізовувати тут свої плани і стратегії. В училищі впевнено крокує коучинг навчально-виховним процесом. Прикладом цього може бути проведення під час зимових канікул ряд заходів з використанням коуч-інструментів для педагогічного колективу, а це: ПЛАН роботи педагогічного колективу під час зимових канікул
12.01.16 Заняття школи спеціаліста-початківця Інструктивно-методична нарада 13.01.16 Педагогічний практикум «Використання інноваційних технологій у навчанні» | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Всього коментарів: 0 | |