Субота, 18.05.2024, 13:10
Вітаю Вас, Гость
> Головна » 2021 » Січень » 13 » Педагогічний тиждень
 20:48 
Педагогічний тиждень

“Сучасний педагог — це той, хто розкриває потенціал учнів, а не примушує їх вчити уроки”
Микола Скиба, експерт напрямку «Освіта» аналітичного центру «Український інститут майбутнього»
Щоб реалізувати дистанційне (змішане) навчання, педагоги повинні оволодіти новими знаннями, навичками, компетентностями.
У кожного з учасників освітнього процесу мають бути розвинуті так звані «soft skills» (м’які навички): критичне мислення, креативність, вміння працювати у команді, розв’язувати проблеми, ефективно комунікувати, ставити цілі й досягати їх.
Для реалізації цієї мети, методистами Іщенко А. та Вакуленко Н., організовано педагогічний тиждень «Створення сучасного освітнього простору для формування компетентної особистості здобувача освіти під час дистанційної чи змішаної форми навчання» в режимі онлайн.

 

ПЛАН

проведення педагогічного тижня

«Створення сучасного освітнього простору

для формування компетентної особистості здобувача освіти

під час дистанційної чи змішаної форми навчання»

з 13.01– 22.01.2021

Дата проведення

День

Час

Захід

Місце проведення

Відповідальний

13.01

середа

1000-1020

Вступне слово

Платформа Classroom

онлайн

Адміністрація

1030-1050

Карантинні обмеження

Методист – Іщенко А.

1100-1200

Ознайомлення із стратегією розвитку

професійно-технічної освіти

на період до 2023 року

Методисти –              Вакуленко Н.,

Іщенко А.

14.01

четвер

 

1000-1020

Рекомендації педагогам, як безпечно використовувати відеодзвінки

Методист – Іщенко А.

1030-1050

Від офлайну до онлайну: адаптуємо план уроку до потреб дистанційного навчання

Методист – Вакуленко Н.             

1100-1200

Педагогічні читання

Педагоги –

Компетентнісний підхід до професійного розвитку педагога в умовах дистанційного (змішаного) навчання

Оданець В.

Компетентнісний підхід у навчанні окремих предметів в умовах дистанційного (змішаного) навчання

Сазонова І.

Моделі дистанційного (змішаного) навчання

Коробка Т.

Основні методи самостійної підготовки учнів до освітнього процесу в умовах дистанційного (змішаного) навчання.

Костєва Н.

Особливості організації дистанційного (змішаного) навчання.

Гайдай Т.

Оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах дистанційного (змішаного)навчання.

Черевко І.

Самостійна робота та домашні завдання в умовах дистанційного (змішаного)навчання.

Осадча Я.

Топ-10 сучасних форм із використанням гаджетів на уроках в умовах дистанційного (змішаного) навчання.

Шевченко С.

15.01

п’ятниця

 

 

1000-1020

Соціально-психологічні поради педагогам під час дистанційного навчання

Педагог соціальний –

Нарізька В.

1030-1050

Підвищення обізнаності вразливих дітей та молоді які проживають у гуртожитку щодо кібербулінгу 

Вихователь –  Рябова Д.

1100-1200

Педагогічні читання

Педагоги –

Організація дистанційного (змішаного) навчання. Перші кроки

Селіверстов В.

Взаємозв’язок компетентностей педагога і здобувача освіти в умовах дистанційного (змішаного) навчання

Шевченко А.

Як навчити учня вчитися шляхом упровадження компетентнісного підходу в умовах дистанційного (змішаного) навчання

Сердечна В.

Дистанційна гурткова робота

Апостол О.

Партнерство для створення освітнього простору в умовах дистанційного (змішаного) навчання

Лобач В.

Компетентнісний підхід в освіті як основа її реформування в умовах дистанційного (змішаного) навчання: суть, проблеми, перспективи

Терещенко Л.

Компетентнісний підхід: європейський вибір

Скобилко Н.

 

Переглядів: 167 | Додав: Адмін | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: