“Сучасний педагог — це той, хто розкриває потенціал учнів, а не примушує їх вчити уроки”
Микола Скиба, експерт напрямку «Освіта» аналітичного центру «Український інститут майбутнього»
Щоб реалізувати дистанційне (змішане) навчання, педагоги повинні оволодіти новими знаннями, навичками, компетентностями.
У кожного з учасників освітнього процесу мають бути розвинуті так звані «soft skills» (м’які навички): критичне мислення, креативність, вміння працювати у команді, розв’язувати проблеми, ефективно комунікувати, ставити цілі й досягати їх.
Для реалізації цієї мети, методистами Іщенко А. та Вакуленко Н., організовано педагогічний тиждень «Створення сучасного освітнього простору для формування компетентної особистості здобувача освіти під час дистанційної чи змішаної форми навчання» в режимі онлайн.
ПЛАН
проведення педагогічного тижня
«Створення сучасного освітнього простору
для формування компетентної особистості здобувача освіти
під час дистанційної чи змішаної форми навчання»
з 13.01– 22.01.2021
Дата проведення
|
День
|
Час
|
Захід
|
Місце проведення
|
Відповідальний
|
13.01
|
середа
|
1000-1020
|
Вступне слово
|
Платформа Classroom
онлайн
|
Адміністрація
|
1030-1050
|
Карантинні обмеження
|
Методист – Іщенко А.
|
1100-1200
|
Ознайомлення із стратегією розвитку
професійно-технічної освіти
на період до 2023 року
|
Методисти – Вакуленко Н.,
Іщенко А.
|
14.01
|
четвер
|
1000-1020
|
Рекомендації педагогам, як безпечно використовувати відеодзвінки
|
Методист – Іщенко А.
|
1030-1050
|
Від офлайну до онлайну: адаптуємо план уроку до потреб дистанційного навчання
|
Методист – Вакуленко Н.
|
1100-1200
|
Педагогічні читання
|
Педагоги –
|
Компетентнісний підхід до професійного розвитку педагога в умовах дистанційного (змішаного) навчання
|
Оданець В.
|
Компетентнісний підхід у навчанні окремих предметів в умовах дистанційного (змішаного) навчання
|
Сазонова І.
|
Моделі дистанційного (змішаного) навчання
|
Коробка Т.
|
Основні методи самостійної підготовки учнів до освітнього процесу в умовах дистанційного (змішаного) навчання.
|
Костєва Н.
|
Особливості організації дистанційного (змішаного) навчання.
|
Гайдай Т.
|
Оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах дистанційного (змішаного)навчання.
|
Черевко І.
|
Самостійна робота та домашні завдання в умовах дистанційного (змішаного)навчання.
|
Осадча Я.
|
Топ-10 сучасних форм із використанням гаджетів на уроках в умовах дистанційного (змішаного) навчання.
|
Шевченко С.
|
15.01
|
п’ятниця
|
1000-1020
|
Соціально-психологічні поради педагогам під час дистанційного навчання
|
Педагог соціальний –
Нарізька В.
|
1030-1050
|
Підвищення обізнаності вразливих дітей та молоді які проживають у гуртожитку щодо кібербулінгу
|
Вихователь – Рябова Д.
|
1100-1200
|
Педагогічні читання
|
Педагоги –
|
Організація дистанційного (змішаного) навчання. Перші кроки
|
Селіверстов В.
|
Взаємозв’язок компетентностей педагога і здобувача освіти в умовах дистанційного (змішаного) навчання
|
Шевченко А.
|
Як навчити учня вчитися шляхом упровадження компетентнісного підходу в умовах дистанційного (змішаного) навчання
|
Сердечна В.
|
Дистанційна гурткова робота
|
Апостол О.
|
Партнерство для створення освітнього простору в умовах дистанційного (змішаного) навчання
|
Лобач В.
|
Компетентнісний підхід в освіті як основа її реформування в умовах дистанційного (змішаного) навчання: суть, проблеми, перспективи
|
Терещенко Л.
|
Компетентнісний підхід: європейський вибір
|
Скобилко Н.
|
|